علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

لوحه _ سرمشق

1400/7/13 19:09
نویسنده : مادر خانه دار
158 بازدید
اشتراک گذاری

اینا تکالیف و سرمشق های علی جون هست .آخری هم آزمایش درس علوم ،سایه ها هست.

علی برای لوحه نوشتن مدام میگه سخته ،نمیتونم.و خیلی لفتش میده تا بنویسه تموم .دوست داره کنارش بنشینی بهش بگی عالیه .من هم که گاهی  کار دارم .آبجی ساره هم میگه همش به علی اهمیت میدی،اصلا نمیای ببینی من چکار دارم😭😭کاش مدرسه ها باز بشه 🤲مسیح هم که جای خود داره .خدایا صبر من را زیاد کن .بچه ها گناه دارن .مدرسه بدون دوست ،بدون لقمه زنگ تفریح و بدون بوفه که صفا ندارد .علی گاهی سوال های می‌پرسه که دلم براش میسوزه.

-مامان ساره میاد تو مدرسه ما؟

-نه مدرسه خودش.

_مگه مدرسه ما تا ششم نداره(نمیدونه دختر پسر بودنش جداس😘😘😘)

_مامان ما دختر هم داریم ؟

_نه ندارید .

البته اینا را تو تابستون میپرسید.با شروع مدارس عاقل‌تر شده .  💗💗

پسندها (2)

نظرات (0)