علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

عید فطر ۱۴۰۰

1400/2/28 9:12
نویسنده : مادر خانه دار
228 بازدید
اشتراک گذاری

از قبل کلی برنامه داشتم برا عید فطر .دیروز بعد از کتابخونه مرغ و سبزی گرفتم .تمیز کردم برای امروز ( عید فطر ) صبح ساعت ۶ مرغ شکم پر درست کردم.مادر را برای ناهار دعوت کردیم .کیک پختم .و همه اینها به خاطر روزه گرفتن ساره خانم بود .خوشحال بودم که تونست روزه هاشو را بگیره ( خودش میگه به جز یه دونش که رفتیم رحمت آباد )

مادر هم برا هر سه تا دفتر نقاشی آورد .برای ساره دفتر خط دار هم آورد .بعد از ظهر هم رفتیم خونه مامان جون .عمه زهره به ساره کتاب « داستان های چهارده معصوم » را هدیه داد .

کتاب جالبی بود .من یه کم خوندم .🤗🤗ساره شب را خونه مامان جون فاطمه موند .

پسندها (1)

نظرات (0)