علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

کارهای مدرسه مجازی(کرونا)

1399/9/2 8:13
نویسنده : مادر خانه دار
327 بازدید
اشتراک گذاری

ساره عزیز و مهربان نمیدونم تربیت من اشکال داره یا مشکل چیز دیگه ای هست.گاهی برای انجام کاردستی و یا کشیدن نقاشی و یا حتی تکلیف ها گریه میکنی و مدام از کلمه نمیتونم٬ من خنگم استفاده میکنی.حتی داداش علی هم از شما یاد گرفته و گاهی میگه من خنگ و خلم😁اما نقاشی هایی که کشیدی را ببین👎

این نقاشی مال روز(99/7/7دوشنبه)است .با دایره باید این شکل ها را می کشیدی.   

         این ماهی را با شکل دست کشیدی برای زنگ هنر (99/7/14).همون موقع داداش علی هم با کمک من اون شکل ها را کشید .                                                                                                        این برای زنگ هنر بود (99/7/28دوشنبه)متاسفانه زیاد برای کشیدنش عصبانی شدی و وسواس به خرج دادی .مدام پاک کردی تا آخرش این را تحویل دادی .بعد هم که برای معلم فرستادیم زیرش نوشتی "ببخشید کمی جغدش را بد کشیدم ."                                                  این هم برای یادگیری ضرب المثل بود .خونه مامان جون کشیدی .    

ااین برای زنگ هنر بود .باید از بین خط خطی ها شکل پیدا می کردی .(99/8/7چهارشنبه)

این را برای شهادت امام رضا( ع) باید میکشیدی( مجازی_ کرونا)این را برای شهادت امام رضا (ع)(99/7/26)خانم خلیلی گفت بکشید و شما گریه می کردی که من نمیتونم بکشم .اما از تو یه کتاب نگاه کردی و کشیدی .واقعا قشنگ شد.

این برای زنگ هنر بود .(99/7/20)همون آش و همون کاسه😡😱😭😭اولیش را خراب کردی .اما بعد درست شد .تازه بابا هم اون روز خونه بود .

این برای 9 ربیع الاول .(اولین روز امامت امام زمان(عج)خانمتون گفت بکشید (99/8/5دوشنبه)

این هم کاردستی بود(99/8/19دوشنبه) که چون آخر وقت درست کردیم من حوصله برگ درست کردن نداشتم🤕🤕برای زیر حلزون .گذاشتم روی شلوار علی و فرستادیم .شما عصبانی شدی وقتی مال دوستات را دیدی .و خرابش کردی .

این را برای درس برزگر و بلدر چین باید می کشیدی .زیاد سر و صدا کردی و بعدش کشیدی .می گفتی اولین بلدرچین چون براش گریه کردم قشنگتر شده 🤣

تکلیف تلفیقی هنر و ریاضی(99/9/1 شنبه )اینم یه نمونه املا تلفیقی ریاضی و فارسی (بالاش تاریخ داره😍🤩)

تکلیف تلفیقی هنر و فارسی(99/9/1 شنبه ).روزی که قرار بود باباجان برای دو هفته توی خونه باشه .به خاطر وضعیت قرمز کرونا در اصفهان تعطیل بودن .از صبح شروع کردی به 😡😡.برای این که چرا کله مار قشنگ نشده .البته چند دقیقه بعد کاملا آروم میشی و انگار نه انگار .مهم اینه که من عصبانی نشم .😉😉

پسندها (1)

نظرات (0)