علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

خاطرات تصویری

1401/2/4 0:34
نویسنده : مادر خانه دار
358 بازدید
اشتراک گذاری

👇کارت تشویقی ساره بانو....موقع مرتب کردن کمد پیداش کردم .مال مدرسه ثنا است .

👇این را هم از قاطی وسایل پیدا کردم.بلیط آبشار شیر آباد .وقتی که ساره بانو را باردار بودم ....یادش به خیر با پدر خدا بیامرزم و مادر و دایی الیاس رفتیم .

👇اینها را هم برای مدرسه بچه ها ماژیک خریدیم.البته بیشتر رو در و دیوار خونه نوشتن باهاشون .

👇من توی زمستون روزه های قرضی ام را که میگرفتم با چوب خط مشخص میکردم ..یه روز ساره برایم آرزوی سلامتی کرده بود .😍

👇کتاب نگارش ساره جون .البته میگه اینا را الکی نوشتم .( وقتی عصبانی میشه میگه😔

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)