علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

گوگل 😔😔

1400/4/31 7:45
نویسنده : مادر خانه دار
239 بازدید
اشتراک گذاری

بچه های گلم سلام .

ساره ،علی و مسیح عزیزم امیدوارم که این صفحه ها که اینجا براتون می‌نویسم  هیچوقت پاک نشوند (چون قبلاً توی دفتر براتون می‌نوشتم اما اینجا را که پیدا کردم چون میشه عکس بذاری بیشتر دوست دارم .♥️)یه روز که خونه نبودم شما خودتون البته با اجازه من رفته بودید گوگل و انواع لگو را سرچ کرده بودید .یه مدل که زده بودید عکسای خودتون توی نی نی وبلاگ که مربوط به لگوبود اومده بود.رفته بودید و اون خاطره را خونده بودید .خدا را شکر من که اومدم برایم توضیح دادید اما نتوانستید دوباره صفحه را پیدا کنید .از اون روز هر چی عکس می‌گرفتم ساره میگه میخوای بذاری تو اینترنت تا همه ببینند !!🙈🙈🙈

ای کاش کرونا نبود و حالا که هست زودتر جمع کنه و از اینجا بره .....

نگرانم .نگران فضای مجازی ،اینترنت و ..🧐🧐

خدایا بچه ها با دوست بودن را لازم دارن .تمام وقت توی خونه بودن خسته و عصبی کرده اونها را 🤲🤲🤲

خدایا خودت سفره کرونا را جمع کن.

من تا حالا تونستم اونها را با گوشی و اینترنت و...درست آشنا کنم اما دیگه دارن ....

دیروز علی به ساره می‌گفت لازم نیست مامان و بابا برامون فیلم بگیرن خودمون میریم تو اینترنت میبینیم .🖤🖤

( خدایا بچه هام را به تو میسپارم .)

ساره هم به باباش همین را گفت 🖤

خدایا خدایا نمیدونم تا الان خیلی چیزها را بهشون نگفتم کارم درست بوده یا نه .

ساره کلاس که می‌ره دوستاش منهای اینکه گوشی لمسی شخصی دارن ،اینستاگرام هم دارن( از نظر من و همسری اصلا فضای مناسبی برای بچه ها نیست 😔)

ساره یواشکی از من می‌پرسه «اینستا چیه که همه میگن»برایش توضیح دادم اما میگه چرا شما نصب نمیکنید ؟

خدایا🤲خدایا🤲

پسندها (1)

نظرات (2)

آبجی مهناآبجی مهنا
31 تیر 00 20:13
دغدغه های شما خیلی&zwnj شبیه مامان و بابا ی منه مامان و بابا ی منم برای خودشون هم اینستاگرام نصب نمی کنن
سایهسایه
20 مهر 00 8:50
اینستا فضای فوق العاده مضخرف هست و به نظر من به دختر گلتون بگید شما میتونید هر از چند گاهی زیر نظر من و بابا فلان فضا بری در پناه حق باشید