علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

کلاژ

1400/1/20 8:41
نویسنده : مادر خانه دار
111 بازدید
اشتراک گذاری

ساره مهربونم سلام .معلمتون برای درس علوم گفت عکس چند جانور را توی گوشی داشته باشید تا هروقت خواستم بفرستید .یکی از دوستان پرسید «میشه از اینترنت بگیریم ؟»فرداش شما هم گفتی از اینترنت بگیرم ؟بهت گفتم خودت از گربه تو کوچه عکس بگیر، از کرم خاکی که تو باغچه بود چرا عکس نگرفتی؟نشستم پا کامپیوتر و عکسای مسافرتامون را آوردم .یه عالمه عکس حیوون .وسط کلاست  بود و داشتی عصبی می‌شدی .من هم فقط ۵ تا برات ذخیره کردم و با داداش ها رفتم تو حیاط.که بیشتر عصبانی نشی .بعد اومدی گفتی ببین عکسا را کلاژ کردم.

عصر که تلویزیون می دیدی گفتی می‌تونستم از برنامه« مزه طبیعت » هم عکس بگیرم .شما بچه ها فکر میکنید همه چیز اینترنته.😔کاش زندگی کردن و لذت بردن از چیزای موجود را یاد می‌گرفتید. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)