علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

Ps5

1403/1/11 7:03
نویسنده : مادر خانه دار
38 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا تو عنوان 5انگلیسی تایپ نشد😖

علی مهربونم از سفر که برگشتیم مامان جون دعوتمون کرد خونشون .

عمه مریم و ماهان هم بودن و اسباب بازی جدید ماهان😱

دسته بازی(ps5)و بازی ماین کرافت ....

جالبه با اینکه اولین بار بود میدیدی .مسلط بودی به بازی با دستگاه 😍

مسیح هم دوست داشت ....

نیم ساعتی بازی کردی بعد شام گفتی سرم درد میکنه ،بالا آوردی و خوابیدی (البته سردیت شده بود و نگاه کردن به تلویزیون مزید بر علت بود .)

اما ادامه داستان فردا صبح و روزهای دیگه .....

من از این دسته بازیها میخام  .....اسمش را هم درست نمیدونستی ...

Play station را برات توضیح دادیم ..

در نهایت بابا قیمتش را از دیجی کالا بهت گفت ....۲۵میلیون تومن 🤕

والا منم تعجب کردم ..فکر میکردم کمتر باشه ..برات توضیح دادیم که ما پولش را نداریم ....گفتی شما ۲۵تومن ندارید؟؟

توضیح دادیم این نیاز ضروری مانیست ..

گفتیم تو لیست خریدمون نیست ...

نوشتی زدی رو یخچال و اضافه اش کردی به  لیست خرید 😘

پولهات را شمردی نزدیک 2میلیون داشتی ...

گفتی چرا بابای ماهان پول داشته؟

-چون دکتره ..درآمدش بیشتره .

-چرا یابا دکتر نشده؟؟چرا فوتبالیست نشده؟

-همه مردم پولدار نیستن !همه فوتبالیست ها هم پولدار نیستن .

-خسته شدیم من و بابا ...

ازت خواهش کردیم که هی نگی بخر که داداش مسیح متوجه نمیشه بدتر می‌ره رو اعصاب مون .....

عزیز دلم میدونم بازی کردن ماینکرافت با psکیف داره ..

میگی  آنلاین هم نمیذارید بازی کنم ،قول داده بودم نسخه جدید نصب کنم و هنوز انجامش ندادم...

شرمنده ام....

ببخشید اگر امکان خریدش را نداریم ...

خدایا به بچه های من شاکر بودن را بیاموز ..

خدایا به خاطر همه داده ها و نداده هایت شکر .....

دوستت داریم علی مهربونم .. 😍

پی نوشت :تاریخ ۱۴۰۳/۱/۱۹رفتیم خونه همکار بابا مهمونی .

اونجا هم x boxداشتن و بازی ماین کرافت...بازی کردید  ...

حالا تفاوت این دو تا چیه ؟؟؟توضیح برای بچه ها .😪

پسندها (1)

نظرات (1)

ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
12 فروردین 03 12:47
وای چقدر داستانتون شبیه داستان ماست . برادر کوچیک منم دقیقا چهار سال این درخواست رو می کرد . البته که به غیر از پولش واقعا خود بازی هم برامون مهم بود . چون واقعا چه فایده ای داره روز و شب بازی بی تحرک کردن ؟ ولی خوب خیلی نتونستیم توجیه اش کنیم . دست آخر براش یه دسته خریدیم که با فلش به گوشی و کامپیوتر وصل می شد . به نظرم اون خیلی خوب بود هم هزینه ها رو کم کرد و هم دردسرش . امیدوارم شما تو توجیه موفق باشید