علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

سرگرمی

1399/8/28 5:41
نویسنده : مادر خانه دار
276 بازدید
اشتراک گذاری

ساره و علی عزیزم .وجود کرونا باعث شده شما دو تا به هم زیاد وابسته بشید و من عاشق لحظاتی هستم که با هم حرف میزنید (چون گاهی هم بحث دارید ).از صب تا ظهر که سرتون به کلاس مجازی گرمه و اینکه علی را راضی کنیم که نرو تو اتاق ساره صدا برا خانمشون ضبط می کنه ،داره امتحان میده،ساره املا داره(موقع املا نوشتن به قول خودت استرس داری😱😱😖)و بعد هم فرستادن عکس املا و گاهی روزها ارسال با مشکل مواجه شد .دوباره تلاش کنید .سر و صدای ساره و گاهی عصبانی شدن های من .😔

اما بعد از ظهر کلی از وقتتون را به لگو بازی اختصاص میدید .اوایل علی عاشق این بود که با لگوها یه چیز جدید درست کنه و شما ساره جون نمی تونستی چیزی بسازی و این برایت سوال بود که چرا علی که کوچکتره میتونه چیز بسازه .برات گفتم که آدما با هم فرق دارن و ذهن علی هم این مدلیه .اما حالا چند وقته شما با لگوها حرف میزنید .یعنی اسم براشون انتخاب می کنید و ساعتها میرید تو نقش اونها(بیشتر یه بازی دخترونس .مثل خاله بازی اما خوب ..........)بیشتر

صبح ها علی سرش به لگو گرمه .حتی داداش مسیح هم  گاهی میشینه کنار شما و همینجوری لگو ها را به هم میچسبونه .البته بعد از از شیر گرفتن شروع کرده که تکه های کوچک را بخوره و بجوه (جویدن😋😪)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)