علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

قانون نانوشته

1400/9/3 6:54
نویسنده : مادر خانه دار
234 بازدید
اشتراک گذاری

ساره جون صبح بعد نماز سجاده اش را باز می‌گذارد و می‌ره بخوابه .بهش گفتم اگر می خواهی من سجاده را جمع کنم باید بوسم کنی😍🤗گاهی که حواسم نیست میاد میگه « امروز بوسم نکردی»میخنده .یه کم غرور داره .نمیاد بوس بکنه تا من برم پیشش .گاهی هم می‌ره رو تختش می‌خوابه اما منتظره .چون وقتی صداش میزنم می‌خنده .عاشق این قانون نانوشته ام .❤️

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سایهسایه
4 آذر 00 11:49
خوشبحال شما و ساره جون که با دلهای پاکتون سعادت این&zwnjرو داریدکه برای نماز صبح با اشتیاق بیدار بشید😍😥😢😢😢 
مادر خانه دار
پاسخ
عزیزم نماز صبح حال دل آدم را خوب می&zwnjکنه .البته درک این موضوع یه کم زمان می&zwnjبره.