علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

جشن تکلیف ساره جون

1399/9/23 7:36
نویسنده : مادر خانه دار
268 بازدید
اشتراک گذاری

سفره جشن و نوشته های دیوار 😍

ساره عزیزم به تکلیف رسیدنت مبارک باشه .اولش قرار بود همه را دعوت کنیم (مادر و خاله و زندایی ها و عمه ها و مامان جون )اما بعد اینکه مامان جون و مادر کرونا گرفتن بابا هم گفت که شلوغ نشه و فقط خاله و سمیرا و زندایی و ریحانه و البته عرفان(می گفتی پسر نیاد جشن من) با مادر اومدن .از فکرش اومده بودم بیرون و یهو تصمیم گرفتیم .ساعت 1 ظهر با هم رفتیم وسایل پذیرایی گرفتیم و اومدیم .اون ریسه را هم با کاغذ رنگی درست کردم .کیک را هم خودم درست کردم .زیاد درست نشد تزیینش کنم .گل را خاله جون آورد و سجاده ریحانه را هم پهن کردیم .گفتی مال خودم شمعی میشه .بعدا هی فکر میکردم که میشد سفره قشنگتری مینداختم .(بابا میگه همین که ساره دوست داشت مهمه .)

گل خیلی قشنگ که خاله آورد و دفتر خاطرات ریحانه دایی .

مهمان ها صفحه اول دفتر خاطرات را برایت یادگاری نوشتن .

چیزی که خیلی خوشحالت کرد کلیپ قشنگی بود که بابا برات درست  کرده بود .میگفتی مگه بابا بلد بوده /

.امیدوارم شاد وسلامت باشی و در راه رضای خدا قدم برداری... 

 .

پسندها (1)

نظرات (0)