علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

بت اعظم

1399/9/23 6:27
نویسنده : مادر خانه دار
160 بازدید
اشتراک گذاری

ما هم تلویزیون یا بهتر بگم بت اعظم را خریدیم .6 آذر ماه که رفته بودم خونه مادر اومده بودن نصبش کرده بودن (ساره زنگ زد و گفت امروز بهترین روز زندگیمه .تلویزیون داریم😔😖).البته از دو هفته قبل خریده بودیم و من خیلی موافق بودنش تو خونه نبودم .گفته بودیم شاید بدیمش به مادر .آخه شما داشتید فیلم های انگلیسی را میدیدید و اون بهتر بود .علی داشت ساعت های بیکاری را نقاشی می کشید و گاهی هم با کامپیوتر تایپ می کردید .اما الان متاسفانه بیشتر بیکاری با تلویزیون سپری می کنید و داداش مسیح هم عادت داره میکنه .زمان کارتون ها را نوشتی و زدی به دیوار و این باعث میشه از درس و مشقت عقب بمونی.ساره میگه شما هیچوقت تلویزیون نخریدید .من هم گفتم که من و بابا گفتیم هیچوقت نمی خریم .اما حالا خریدیم .(البته با وجود کرونا و در خانه ماندن انگار گاهی لازمه )

قبلا  کتاب می خوندید و حالا دیدن تلویزیون .بابا جان گفت میترسم داشتن تلویزیون براشون عقده بشه .

.البته کارتون کتر ارنست و با خانمان را هم من دوست دارم 😅کاش الان دکتر ارنست بود و یه راهی برای کرونا پیدا می کرد ...

پسندها (1)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
23 آذر 99 6:41
تلوزیونتون مبارکه  واقعا دکتر اورنس اگه بود خیلی وقته واکسن درست کرده بود