علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

دوباره یهویی

1403/1/26 16:25
نویسنده : مادر خانه دار
103 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه عذاب وجدان دارم که چرا درست برا بچه ها وقت نمیذارم .

اماعقیده همسری اینه که همین که هستم و بچه ها در آرامش به سر میبرن خوبه...

الان مسیح اومد گفت :بازی سونیک(با کامپیوتر)یا بازی ماینکرافت (با گوشی).؟؟؟؟چون صبح بازی کرده بود گفتم نه ...

و گفتم بیا منچ(تنها بازی که همیشه جواب میده ,

و بعد بازیهای معمولی ...

پی نوشت:::بچه ها تو هر سنی باشن وقت ما را می خان .،توجه میخان و اگر من مادر یا پدر سر حوصله باشیم همه چیز آرومه ...

پسندها (1)

نظرات (0)