علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

برودت هوا

1401/10/24 7:35
نویسنده : مادر خانه دار
125 بازدید
اشتراک گذاری

گلهای قشنگم سلام... الان ساعت ۷صبح شنبه ۲۴٠۱/۱٠/۲۴است و من دارم میرم مراقب آزمون..(بابا داره باهام میاد و برگرده.. بابا دور کاریه امروز) 

دیروز هم مراقب بودم.... علی از چهارشنبه تا دیروز عصر هزار بار غر زد که من تنها نمیرم مدرسه، با همسایه هم نمیرم، بالاخره تصمیم گرفت تنها با اتوبوس بره...... ـ

اما بعدش اعلام کردن که به خاطر سردی هوا مدارس اصفهان تعطیل🤕است. 

الان از آذر تا الان کلی روزها مدرسه تعطیل بوده به خاطر آلودگی هوا، و الان دو روز هم برا برودت هوا و صرفه جویی در سوخت... 

دلم میسوزه براتون..... ما قدر بچه گیمون را ندونستیم... نمیدونم چرا به ما دهه شصتیها میگن نسل سوخته😔ما چیزی کم نداشتیم. آب، سوخت، هوای تمیز  دارایی های ما بود... 

امیدوارم عاقبت به خیر بشید و زندگی سالم و شاد داشته باشید... 

الان داریم میرسیم دانشگاه... باورم نمیشه هوا واقعا کثیفه.. کوه صفه پیدا نیست.. 😔

این هم دو تا از عکس های دانشگاه... با برف

پسندها (2)

نظرات (2)

🍋z𝗮𝗵𝗿𝗮🍋🍋z𝗮𝗵𝗿𝗮🍋
24 دی 01 9:11
اره بخاطر سردی هوا مدرسه مارم تعطیل کردن مام ک خبرو ندیدیم قشنگ رفتیم تا دم در مدرسه علاف شدیم برگشتیم*😅 !"🙇🏻🚶🏻&zwj♀️💔 ینی قشنگ سرکار رفتیم امروز*
🍋z𝗮𝗵𝗿𝗮🍋🍋z𝗮𝗵𝗿𝗮🍋
24 دی 01 9:15
و اینکه خو آلودگی و سردی هوا همه موقع هست و ممکنه پیش بیاد و مدارس رو هم تعطیل میکنن الانا و خیلی هم با آلودگی هوا و سرما مواجه نیستیم خداروشاکر✋🏻:
اون موقع (زمان شما)هم آلودگی هوا و سرما اگه دقت کرده باشید خیلییی شدید بود و حتی اگه تگرگ میومد هم مدارس رو هم تعطیل نمیکردن
ما نسلی هستیم ک نیاز به دلسوزی نیست. دارم به عنوان دهه هشتادی صادقانه میگم🙂
مادر خانه دار
پاسخ
زمان ما انصافا آلودگی نبود... البته من روستا بودم... اما شهر هم ماشین زیاد نبود... اما به خاطر سرما تعطیل میکردن... آخه اون برف ها واقعا برف بود... چون معلم از شهر می اومد و ماشین تو جاده ها نمیتونست بیاد.. اما ما می رفتیم برف بازی  و سریره بازی