علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

عصر پاییزی

1399/8/27 6:05
نویسنده : مادر خانه دار
130 بازدید
اشتراک گذاری

ساره عزیزم ،علی مهربانم و مسیح خوبم این عکس عصر 1399/8/25 نشون میده .هر سه داشتید کتاب میخوندید .امروز صبح به علی گفتم کلاس کتابخوانی داشته باشیم و بعد هم تعمیر کتاب ها.بعضی از کتابها که بعد از اسباب کشی پیدا نبودن را پیدا کردیم .(هتی هیس هیس،منم منم هزار پا)و شما داشتید در ارامش اونها را میخوندید .مسیح هم هر کار که شما انجام بدید را تکرار میکنه .

ساره عزیزم از شما هم ممنونم که هر شب برای داداش علی کتاب فسقلی ها را می خونی(البته گاهی وقت ها برای انتخاب داستان با هم بحث می کنید .)

تازه اون روز ساره جون به خاطر اینکه موهای ملکه السا را برات درست کرده بودم خوشحال بودی و اون روز را تو خونه از صب دامن و جوراب شلواری پوشیدی .داداش علی هم میگفت برا من کت و شلوار بخرید تا من هم پادشاه باشم .😘😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)