علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

هوای آلوده اصفهان..

1401/10/15 11:49
نویسنده : مادر خانه دار
99 بازدید
اشتراک گذاری

بچه های گلم، ساره و علی عزیزم.. متاسفانه این هفته (۱٠دی تا ۱۴دی ماه) فقط یکشنبه را رفتید مدرسه و بقیه روزها به خاطر آلودگی هوا مدرسه ها تعطیل بود.... فقط علی دو روز مجازی کلاس داشت... روز اول که آنلاین بود گریه میکرد که من بلد نیستم با گـوشی کار کنم...هول داشت..پارسال را یادش رفته بود..👇این عکس مال کلاس ریاضی آنلاینه. البته مسیح هم به اندازه خودش اذیت میکرد... آخرش سر چرتکه دعوا شد.. 🤭

ساره هم فقط تکلیف براشون میفرستن. 

علی عزیزم حرص میخوره که چرا ساره کلاس نداره؟ چرا ساره مشق کم داره؟ 

شما تو خونه میمونید(آخه قبلا اینجوری  نبودید دوران کرونا شما را به این رویه عادت داد... من خرید انجام میدم و میام... 

هوای آلوده یعنی نمیشه برید کوه، پارک یا دوچرخه سواری... 

اگر هم بریم خونه مادر یا مامان جون با ماشین میریم و بعد من عذاب وجدان این را میگیرم که در آلودگی هوا سهم داریم..(البته ماشین گاز سوز را نمیدونم چقدر در آلوده کردن هوا سهم داره.) 

این  سه شنبه خیلی همکاری کردید و ساعت ۱۲ ظهر تا ۵بعد از ظهر را تنها موندید خونه مادر.... چون مهمان داشتیم و باید کارها را انجام میدادم.....(همکارهای بابا) 

واقعا از بچه های گلم سپاسگزارم.... صبوری میکنید اکثر مواقع... ـ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)