علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

عکسهای گوشی و تنبلی نوشتن

1401/8/19 7:13
نویسنده : مادر خانه دار
144 بازدید
اشتراک گذاری

بچه های گلم سلام... 

مهربون های من نمیدونم چرا دیگه وقت نمیکنم و بیام نی نی وبلاگ براتون بنویسم و عکس بذارم.... 

خیلی دوست دارم تو دفتر خاطرات هم براتون نامه بنویسم اما تنبلی میکنم... 

الان هم تو هتل بوشهر ( 🤭.. یه جا از طرف سر کار بابا گرفتیم. فقط طبقه چهارمه و بدون آسانسور) نشستم و شماها خواب هستید... و من وقت آزاد دارم 

کلی عکس داشتم که قرار بود بذارم اینجا اما محبور شدم خالیشون کنم رو لب تاپ بابا... 

حالا چند تاش را میذارم؛؛؛؛ 

قرار بود کتاب و دفتر های سال قبل را بدم بازیافت..... اما بعضی نقاشی ها جالب بودن و نگهشون داشتم... 👇جالبه امسال هم هر چی تکلیف و املا برای علی میگم، مسیح هم انجام میده. دو سال قبل ساره جون این نقاشی را کشید و علی هم مثل ساره...... 

👇نقاشی شب یلدا ۱۳۹۹ساره مهربون و علی عزیز 

👇نقاشی روز پرستار علی و ساره (کپی برابر اصل) 

👇کتاب نگارش ساره عزیزم... کلاس چهارم

👇روزهای مدرسه علی جون(کلاس دوم) و املا نوشتن همزمان مسیح جون😂

پسندها (1)

نظرات (1)

آویناآوینا
19 آبان 01 22:21
باریکلا