علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

گذشته

1399/8/25 21:11
نویسنده : مادر خانه دار
188 بازدید
اشتراک گذاری

ساره و علی عزیز کاش من زودتر با نی نی وبلاگ اشنا شده بودم و اینجا براتون می نوشتم .(من از تولد هاتون تا حالا کلی دفتر خاطره دارم  )تموم نقاشی و کاردستی ها را توی اونها نوشتم و چسبوندم و گاهی با خودم جنگ دارم که با این کارم به شما یاد میدم که تو گذشته باشید .اما خوبی که اینجا داشته این بوده که میشده عکس تموم کاردستی هاتون و شیرین کاریهاتون را بذارم (این هم یه غصه جدید برای خودم😅😅)حالا موندم که تو همون دفتر براتون بنویسم یا توی نی نی وبلاگ .تازه جدیدا شما ساره عزیز سواد دار و عاقل تر شدی و میری دفتر ها را برمی داری و می خونی و گاها به چیزهایی که نوشتم میخندی .اما خوب وقتی داداش علی را مسخره می کنی همیشه یه خاطره مشابه موقعیت الان داداش ثبت شده داری 😉😉مثلا اینکه علی را مسخره می کنی که کلمات را اشتباه میگ

ه و برات میگم که تو هم اینجوری بودی .

پسندها (1)

نظرات (1)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
25 آبان 99 21:19
🌹🌹🌹