علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
مسیحمسیح، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
سارهساره، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
نی نی وبلاگم.نی نی وبلاگم.، تا این لحظه: 1403 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
بابا حسینبابا حسین، تا این لحظه: 1402 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
مامان زهرامامان زهرا، تا این لحظه: 1403 سال و 7 ماه سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

خاطرات

1399/8/26 8:08
نویسنده : مادر خانه دار
178 بازدید
اشتراک گذاری

ساره عزیزم از من می پرسی چرا دیگه خاطره نمی نویسی؟من یه کم تو دفترم نوشتم اما بهت نگفتم که دارم تو نی نی وبلاگ براتون مینویسم .یه بار اومدی تو اتاق نگات افتاد به کامپیوتر .پرسیدی این مادر خانه دار (خودم .نویسنده خاطرات )یعنی چی .اما من دوست نداشتم که از الان با فضای مجازی در این حد اشنا بشی (همون شاد و واتساپ کافیه😔😔)صفحه  را بستم .البته خودم هم نمی دونم در چه حد کارم درست بوده .چون دیدم بچه های 11 ساله هم تو نی نی وبلاگ مینویسن .که از نظر من و پدر جان زیاد درست و لازم نیست .اینجا راهم چون میشه عکس کاردستی ها تون را بذارم خوشم اومده .من خودم دفتر خاطرات را دوست دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)